Jezus zegent de kinderen

Jezus zegent de kinderen
"En ze brachten kinderen bij Hem, opdat Hij hen zou aanraken, maar de discipelen bestraften degenen die hen bij Hem brachten. Maar toen Jezus dat zag, nam Hij het hun zeer kwalijk en zei tegen hen: Laat de kinderen bij Mij komen en verhinder hen niet, want voor zulke mensen is het Koninkrijk van God. Voorwaar, Ik zeg u: wie het Koninkrijk van God niet ontvangt als een kind, zal het beslist niet binnengaan. En Hij omarmde hen en terwijl Hij de handen op hen legde, zegende Hij hen." (Marcus 10: 13-16)

donderdag 30 oktober 2014

Zijn oogjes gaan steeds verder dicht.

Lucas is een stoere vent. Ondanks dat hij behoorlijk beperkt is probeert hij het beste ervan te maken. Hij ziet inmiddels met één oog nog door een spleetje. De andere zit helemaal dicht. Zijn hoofd krijgt ook een behoorlijk ongebruikelijke vorm:) maar hier waren we op voorbereid.

Hij vond het fijn om zijn broertjes te zien (vooral voelen en horen). Zijn broertjes vonden het ook leuk om Lucas te zien en op schoot te hebben. Hij wil inmiddels ook steeds meer gaan bewegen en dat is wel een beetje eng met die grote wond op zijn hoofd.

joehoe.........ik zie niets meer
mijn grote broers zitten in bijzondere stoelen in het ziekenhuis en hebben het erg naar hun zin
ik had juist van die mooie krullen:(

1 opmerking:

  1. Komt dat door het vocht, die vorm? Knuffel hem maar veel dan hij kan hij jullie voelen en ruiken. Sterkte en ik hoop dat jullie vannacht een beetje kunnen slapen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!